Умови повернення та обміну товару – Наша компанія здійснює обмін і повернення меблів згідно законодавства України, зокрема Закону України “Про захист прав споживачів” від 15.12.1993 р з наступними доповненнями, Правилами продажу товарів.

Повернення обмін меблів належної якості:

1.Покупатель має право на повернення-обмін придбаних меблів, належної якості, на протязі 14 днів, не рахуючи дня покупки.

2. Поверненню та обміну підлягає меблі і аксесуари, що не були у вжитку і не втратили свій товарний вигляд, не мають пошкоджень: відколи, подряпини, потертості

3. Меблі не збиралася і не встановлювалася, збережена цілісність упаковки і тари.

4. Збережені всі ярлики, цінники, маркування та інструкції.

5. Пред’явлено товарний чек і та накладна, що підтверджують що меблі придбана саме в нашому магазині.

Вартість меблів повертається повністю, за умови що меблі будуть доставлені ​​Покупцем самостійно в наш салон “Злато” за адресою: г.Кропівніцкій, вул.Набережна 11, не втративши свій товарний вигляд.

Якщо меблі буде доставлена ​​нашою компанією або ви отримували БЕЗКОШТОВНУ ДОСТАВКУ, як подарунок від нашої компаній, то транспортні послуги віднімаються з оплаченої суми.
Гроші повертаються в день повернення меблів, за умови наявності їх в касі підприємства або протягом 7 днів. Для отримання грошей Покупцеві необхідно мати при собі паспорт і код.

Не підлягає поверненню меблі:

1.Которая вже збиралася і встановлювалася.

2. З ушкодженнями.

3. Привезена або виготовлені під замовлення.

Не приймаються матраци без упаковки (з порушеною упаковкою).
Як і будь-який товар, меблі має гарантійний термін експлуатації.

Гарантійний термін встановлюється виробником.
Гарантійне обслуговування здійснюється при пред’явленні Покупцем чека, накладної та дотриманні правил установки, експлуатації меблів.

– природний знос або вичерпання ресурсу

– механічні пошкодження сталися з вини Замовника

– ушкодження внаслідок неправильного монтажу і експлуатацією меблів

– пошкодження в результаті зміни конструкції, перевантаження або – використання меблів не за призначенням

Комплектність, замовлених меблів, а також збереження крихких елементів проводитися в присутності Замовника, відразу після доставки.

При виникненні проблеми зв’яжіться з нами зручним для Вас способом. Всі рекламації розглядаються в терміни, передбачені законодавством.

 

Якщо товар був придбаний з доставкою, то при поверненні товару вартість доставки; не повертається.

Також звертаємо Вашу увагу, що відповідно до п. 3 ст. 4 Закону України «Про захист прав споживачів» споживач зобов’язаний:

1) перед початком експлуатації товару уважно ознайомитися з правилами експлуатації, викладеними в наданій виробником (продавцем) документації на товар;
2) в разі необхідності роз’яснення умов та правил використання товару – до початку використання товару звернутися за роз’ясненнями до продавця (виробника) або іншої вказаної в експлуатаційній документації особи, що виконує їх функції;
3) користуватися товаром згідно з його цільовим призначенням та дотримуватися умов (вимог, норм, правил), встановлених виробником товару в експлуатаційній документації;
4) з метою запобігання негативним для споживача наслідкам використання товару – дотримуватися передбачених виробником в товарі методів безпеки і передбачених експлуатаційною документацією спеціальних правил, а в разі відсутності таких правил в документації – дотримуватися звичайних зрозумілих методів безпеки, встановлених для товаром такого роду.